Düşler Ovası Dediler Ki... Parov Stelar - Electro Swing Ondan Sorulur! Banshee - Karanlık Bir Kasaba Hikayesi The Time Traveler's Wife - Zaman Yolcusunun Karısı

12 Haziran 2011 Pazar

Düşler Ovası


Gece vardım bu ovaya, kimse görmemiştir. Sabah vardığım yerde uyandım. Gece düş görmedim, kimse de görmemiştir. Gündüz düşleri yaşar bu diyarda. Yüksek yerlerde yaşayan insanların gündüz düşleri vardır. Sen görmek istemezsen, görmezsin. Bu insanların başka düşleri vardır; bir de aşka düşüşleri. O ovadan aşağıki vadiye yuvarlanır; dizleri parçalanır, dirsekleri kanar gibi aşka tutulurlar. Bizim bildiklerimizden başkadır. Ben bilmem mesela. Bir kalbe aşık olunca bir çiçeğe, çimene, kuşa da aşık olurlar. Gündüz düşleri vardır buraların. Ben görmem mesela. Birine tutulmaları vardır buraların. Hem de ne tutulmalar... Sen, ben bilmeyiz, bilemeyiz. Boşluğa düşer gibi düşeriz, kanar bir yerlerimiz.

Gece bastım toprağa, kimse duymamıştır. Belki bir karınca, belki dikeni kendine bir kirpi. Bir yılan geldi yanıma, dokunmadan bin yıl yaşadı. Sabah bastığım yerde uyandım. Bilemedim bu ovaya nereden yuvarlandım. Kimse bilmemiştir. Başka hayatlar beslenir burada. Bu toprak, bu hava, bizim bildiklerimizden başkadır. Ben geldim bu ovaya, bu dağı, taşı, çiçeği, ağacı, kuşu, böceği, insanı gördüm. Yaraları vardır insanoğlunun, yaraları gördüm. Her birini hatırlar; yuvarlandığı yerlerden hatıralardır. Herkesin bildiği kendine, derin yaralarıdır. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı