Düşler Ovası Dediler Ki... Parov Stelar - Electro Swing Ondan Sorulur! Banshee - Karanlık Bir Kasaba Hikayesi The Time Traveler's Wife - Zaman Yolcusunun Karısı

7 Ekim 2011 Cuma

Dediler Ki...



"Sözcükler böyledir işte, durmadan kılık değiştirir, birbirinin peşine takılırlar, ne yöne gittiklerini bilmezler sanki ve içlerinden ikisinin ya da üçünün, ya da dördünün, örneğin bir kişi adılının, bir zarfın, bir eylemin, bir sıfatın kendi halinde öylece birdenbire ortaya çıkıvermesiyle, heyecanımız cildimizin yüzeyine ve gözlerimize kadar karşı konulmaz biçimde yükselir, duygularımızın içine hapsolduğu barajı yıkar, kimi zaman da bu basınca dayanamayan sinirlerimiz olur, çok fazlasını yüklenmiştir, her şeyi yüklenmiştir, cendere içindedir."   Jose Saramago - Görmek, 2004

"Diana'nın cenazesi taşınırken sarayın önündeki çiçek dağına iliştirilmiş bir iskambil kartında bir kupa kızı gülümsüyor ve altında şu cümle okunuyordu: Sen destenin en iyisiydin. "   Can Dündar - Yakamdaki Yüzler, 2007 

"Henüz 10 yaşında bir çocuktum. Bir gün elimde bardakla güneş ışığını yakalamak istedim, düştüm, elim kesildi, dayak yedim. Dışarı çıktım güneş orada su birikintisi üzerinde dolaşıyordu... Işığı tutmak için suyu çiğnemeye başladım, yine dayak yedim... Çünkü üstüm başım çamur olmuştu..." Maksim Gorki - Ana, 1906


"İnsanlar birbirine ancak muayyen bir hadde kadar yaklaşabiliyorlar ve ondan sonra, daha fazla sokulmak için atılan her adım daha çok uzaklaştırıyor..." Sabahattin Ali - Kürk Mantolu Madonna, 1943



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı