Düşler Ovası Dediler Ki... Parov Stelar - Electro Swing Ondan Sorulur! Banshee - Karanlık Bir Kasaba Hikayesi The Time Traveler's Wife - Zaman Yolcusunun Karısı

20 Ağustos 2011 Cumartesi

Biz Nereye?

Müsaitseniz, size gelecektim. Küçük adımlarla.
Büyük adımlardan aklım karışıyor.
Siz, bu yüzyıla zar zor ayak uydurmaya çalışan insanlar!
Her şeyi normalleştirince çirkin oluyorsunuz.
Birini kandırmak hala normal değil bu yüzyılda.
Ah, yaşadığınız çağı bilmiyorsunuz!
Ben mesela, her şeyi anladım. O yüzden sıkıntılıyım.
Rahat duramıyorum olduğum yerde. Olduğum yeri sevmiyorum.
Posta kutusundan el yazısı ile yazılmış bir mektup alacağım güne uyanmak isterim aslında.
Sırf bu yüzden Dr. Emmett Brown'dan bir makine daha yapmasını isteyebilirim.
Öyle geleceğe falan dönmek istemem. Başka bir makine olacak bu, o yüzden.
Ne, imkansız mı diyorsunuz? Hadi oradan!
İmkansız olan şu çağda yaşıyor olabilmemiz hala.
Neyse, ben yanıma bir Marty McFly da isterim. Bir kahraman gerek bu uzun yolculukta.
Ama onu nereden bulacağıma dair şüpheliyim.
Aramaya devam, pes etmeyeceğim.

Müsaitseniz, içinize biraz şüphe tohumları serpecektim.
Sahi, siz yaşıyor musunuz hala? Hem de bu lanet çağda?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı