Düşler Ovası Dediler Ki... Parov Stelar - Electro Swing Ondan Sorulur! Banshee - Karanlık Bir Kasaba Hikayesi The Time Traveler's Wife - Zaman Yolcusunun Karısı

7 Temmuz 2010 Çarşamba

Haftamı Şenlendirenler





Haftamın Kitabı: Ömer Seyfettin, en sevdiğim yazarlardan biridir. Zaman zaman o ünlü hikayelerini tekrar tekrar okumayı severim. Kimi zaman acıklı, kimi zaman ders verici hikayeleri beni her daim etkilemiştir. Bu aralar yine özlediğimi fark ettim, indirdim raftan kitabı, başladım okumaya. And, Kaşağı, Perili Köşk ve daha niceleri Ömer Seyfettin'in usta kaleminde hayat bulan gelmiş geçmiş en iyi öykülerden sadece birkaçı benim için. Hala okumamış olanlara kesinlikle göz ardı etmeyin derim.

Haftamın Filmi: Aslında 2011'de üçüncüsü vizyona girecek olsa da, ben Transformers'ı yeni keşfedenlerdenim. Tamam, ne olup bitiyor biliyordum lakin filmden bu kadar keyif alacağımı bilmiyordum. Gerek görsel efektleri açısından, gerekse hikayesi açısından oldukça doyurucu bir film olmuş. E bir de Megan Fox'lu, Josh Duhamel'li, Shia LaBeauf'lu kadrosu olunca tadından yenmedi bende. İkincisini de bir ara izleyip, üçüncüsünü beyaz perdede izlemeyi planlamaktayım.

Haftamın Albümü: Uzun zamandır Eminem dinlemeyi bırakmıştım. Artık güzel albüm çıkartamıyor diye düşünürken, yeni albümü Recovery'nin çıkış parçası I'm Not Afraid'i duyduktan sonra fikrimi değiştirdim. Şarkıya bayıldım açıkçası ve albümün tamamını dinlemeye, önyargılı olmamaya karar verdim; iyi ki de yapmışım çünkü Eminem gerçekten bu albümün üzerinde bayağı uğraşmış ve iyi kayıtlar yapmış. Albüm, çıkış parçasının haricinde 50 Cent, Lil Wayne, Pink, Rihanna gibi ünlü isimlerle yaptığı düetlerle de dikkat çekici. Ben beğendim, sevenlere tavsiye ederim.

Haftamın Dizisi: Uzun zamandır izlemek istediğim dizi Nip/Tuck'a sonunda sıra gelebildi ve başlayabildim. Herkes gibi ben de müptela oldum tabi. Estetik cerrahı iki ortak Dr. Christian Troy ve Dr. Sean McNamara'nın tuhaf ilişkileri ve hastalarıyla olan maceraları usta bir dille anlatılıyor. Dizinin ilgi çeken en önemli noktaları da gerçeğe son derece yakın estetik operasyonu görüntüleri. Hastane fobimden dolayı bazı ameliyat sahnelerinde gözlerimi kapamak zorunda kalıyor olsam da, Nip/Tuck sıkı takibinde olduğum favori dizilerimden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı