Düşler Ovası Dediler Ki... Parov Stelar - Electro Swing Ondan Sorulur! Banshee - Karanlık Bir Kasaba Hikayesi The Time Traveler's Wife - Zaman Yolcusunun Karısı

3 Temmuz 2010 Cumartesi

Bulutlara Mektup



Bugün ilk defa buraya yağmur yağmadı. Bilirim ki bunca gün yağmur, bugün için ağladı. Kaç yıl oldu, saymak istemem ama aklımdadır. Gittiğin gün, dün gibi hafızamda kayıtlı. Küçük sayılırdım, birçok şeyi anlayabilecek, bazı şeyleri anlayamayacak yaşımdaydım. Kaç yıl oldu, söylemek istemem. Senin yeryüzünde olduğun günden her gün biraz daha uzaklaşmak zor, seni seven herkes için. Yıllar geçiyor, yollar bitiyor, yağmur yağıyor, güneş açıyor, kar, buz, sel, sıcak kısır bir döngünün içinde dünyaya hükmediyor. Biz ölümlüler kendi küçük dünyalarımızda yaşayıp gidiyoruz. Bilmiyoruz, neresi daha yaşanılır bu kainatta.

Dünya, her geçen gün daha da garipleşiyor, anlaşılmaz oluyor, üzüyor. Yani sen şimdi burada olsan, düşünüyorum da, gülümseyişinin azalmasını istemezdim. En güzel gülümsediğin zamanlarda, bulutların arasına uçup gittin. İsterdim ki, burada olsan, gülümsesen, dünya daha güzel bir yer olsa, birazcık daha, ne güzel olurdu. Her gün bir kez daha iyilik kazanırdı bir şehirde. Bir "arzu"n vardı, gerçekleşseydi, ne güzel olurdu. Bir bayram havasında kutlayacaktı şehir, hazırdı. Az kalmıştı, olmadı. Birileri seni daha çok sevdi, gittin.

Geride kalan biz ölümlüleri anlatmak istemem, bilirim üzülürdün. Gülümsemenden tek bir şey eksilsin istemem. Şimdi sen "o" bahçede, bütün güzellikleri mavi gözlerinde yaşıyorsun. Biliyorum, gökyüzü senden sebep aydınlanıyor, mavileşiyor. Biliyorum, bulutlar senin tenin gibi beyaz. Biliyorum, bu dünyada bir çocuk kurtuluyorsa iyilikle, senin bir parçan buna sebep oluyor. Böyle erkenden gitmenin bir sebebi vardı, biliyorum.

Tamam, üzülmeyeceğiz artık hiçbirimiz. Ama hep özleyeceğiz, bil. Bir gün yeniden bir arada olmanın bir yolu varsa oralarda, ne olur bir işaret gönder, artık bir şeylere inanmalıyım. Yağmur yağsın bu gece, ben anlarım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı