Düşler Ovası Dediler Ki... Parov Stelar - Electro Swing Ondan Sorulur! Banshee - Karanlık Bir Kasaba Hikayesi The Time Traveler's Wife - Zaman Yolcusunun Karısı

12 Temmuz 2010 Pazartesi

Oyunus - Kelimelerin Oyunu




Kelimeler, onları kullanabildiğiniz ölçüde büyülüdür. Onları başı boş bıraktığınızda anlamlarını yitirirler. Peki, nasıl büyüleyecek kelimelerimiz? Okuyacağız, kelime hazinemiz gelişecek, dinleyeceğiz, anlatacağız, söyleyeceğiz. Evet, biliyorum, bunları sevmeyenler var. Okumaktan sıkılan, az okuyan çok kişi var. Biliyorum ki, bu yazıyı okuyorsanız, siz onlardan değilsiniz. Ama olsun, yine de bunu heyecanlı hale getirecek başka yöntemler de var; mesela kelime oyunları!

Senelerdir müptelası olduğum, vakit buldukça oynadığım bir kelime oyunu sitesini tanıtmak isterim sizlere: Oyunus. Oyunus, 8 farklı kelime oyununun yer aldığı bir oyun sitesi. Kare bulmacadan, meşhur scrabble'a, kelime bulmacadan kelime türetmeceye, zamana karşı yarışılan türlü türlü kelime oyunları sitede oyuncuları beklemekte. Kelime hazinenizi genişletmek ya da geniş kelime hazinenizle puanları toplayıp üst sıralara adınızı yazdırmak istiyorsanız, siz de benim gibi kelimelere bayılıyorsanız, Oyunus tam size göre.

Bana fazlasıyla yararı olduğundan, sizinle de paylaşmak istedim. Kelimelerle oynadıkça zihniniz daha hızlı çalışıyor, konuşurken cümleleriniz daha renkli olmaya başlıyor, yazılarınız daha kaliteli olmaya başlıyor. Boş vakitleri yararlı bir şeylerle değerlendirmek için iyi bir alterbatif Oyunus. Oynamaya karar verirseniz, haber verin yarışalım. Yalnız şimdiden söyleyeyim, övünmek gibi olmasın ama kelimeler konusunda iyiyimdir. (noktayı koyarken aslında gülümsedim)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı