Düşler Ovası Dediler Ki... Parov Stelar - Electro Swing Ondan Sorulur! Banshee - Karanlık Bir Kasaba Hikayesi The Time Traveler's Wife - Zaman Yolcusunun Karısı

22 Haziran 2010 Salı

Haftamı Şenlendirenler





Haftamın Kitabı: Blog yazarları ve takipçilerinin yakında tanıdığı Pucca'nın kitabı "Küçük Aptalın Büyük Dünyası" raflardaki yerini aldı. Ben de sıkı bir Pucca Günlük okuyucusu olarak kitabı kütüphaneme ekledim, zevkle okumaya başladım. Blog yazarlarının boş işler yapmadığının büyük bir göstergesi Pucca, esprili biraz da ağzı bozuk tarzıyla okuyucuyu eğlendiriyor. Ama en önemlisi de çoğu okuyanın hislerine tercüman olması, herkesin kendinden bir şeyler bulması. Birinin bunları cesuryüreklilikle yazması gerçekten iyi oldu. Takipçisiyim.

Haftamın Albümü: En sevdiklerimden Nev yeni albümünü yayınladı, haftamı şenlendirdi. Bir Nev-i Alaturka ile sevilen eski şarkıları kendi yorumuyla kaydetti ve dinleyenlerinin huzuruna çıkarttı. Bugün yayınladığım yeni yazımda uzun uzun bahsettiğimden, kendimi tekrarlamam yersiz olacak. Favori şarkım, albümün çıkış parçası Mazideki Aşk. Dinleyin, dinlettirin.

Haftamın Dizisi: Her ne kadar 2 sezondur devam etse de Fringe, benim ilk bölümünü izleyip rafa kaldırdıklarımdandı. Yaz geldi, raftan indi ve başlandı izlenmeye. FBI ajanı Olivia Dunham, ona yardımcı olması için görevlendirilen Dr. Bishop ve oğlu, çeşitli bilimsel yönlü suç olaylarını çözmeye çalışıyor. Dizi bol heyecan ve atraksiyonla ve bilimsel öğeleriyle ilgi çekici gerçekten. 2. sezonda sona erdirilmesi düşünülürken, bol reytingden dolayı devam etme kararı alındı. Bu bile, bu diziyi izlemek için geçerli bir sebep. İzleyelim, görelim bakalım neler olacak...

Haftamın Filmi: Şimdi, bu film burada ne arıyor diyebilirsiniz. Evet, ben Romantik Komedi'yi daha yeni geçen gün izledim. Durun, bayılmadım, ölüp bitmedim! Sadece bizim alışık olduğumuz filmlerimizden farklı yönleri olduğundan ve çerezlik, eğlencelik bir film olduğundan, yani haftamı şenlendirdiğinden listemde. E bir de, birkaç sevdiğim oyuncuyu da bir arada görünce film gözüme hem çekimleri hem de oyuncularıyla hitap etti bile. O yüzden, idare eder deyip, geçebilirim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı